dilluns, 14 de desembre del 2009

23/11

TERRITORI

Descripció:

Durant aquesta classe de 1 hora es va exposar quatre treballs del territori, entre elles la meva amb la Maria Garcia del grup A sobre Sitges

- SANT FELIU I HOSPITALET DE LLOBREGAT: Laura Sendin i Alex Ramos

- BEGUES: Joana Freixenet i Carlota Montaner

- OLESA DE MONTSERRAT: Toni Ruiz i Judit Carrique

- SITGES: Clara Boix (jo) i Maria Garcia



Reflexió:

Realitzar aquest treball m'ha fet investigar més sobre el meu poble que tant creia que coneixia. A part, les exposicions dels meus companys m'han fet endinsar en les ciutats o pobles dels altres. El fet que de pauta només tinguéssim "el territori" ha fet que cada exposició tractés un tema diferent dins del lloc que un mateix ja coneixia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada