dilluns, 21 de desembre del 2009

11/12

Descripció:

Aquesta classe es va duu a terme amb normalitat. Primer van passar les recitacions de les poesies o rondalles, i després el meu grup vem haver d'exposar el debat. El nostre debat parlava del nou calendari escolar. Jo vaig decidir estar a favor d'aquest tema, ja que la meva experiència en una escola francesa va fer que jo tinguès el calendari que ara volen implantar a Catalunya.



Reflexió:

El dia del debat ens faltava una component del grup, i encara que la Lluïsa ens va donar la opció de canviar-lo de dia, vem decidir presentar-lo. Jo no estava dacord amb aquesta decisió però vaig respectà l'opinió dels meus companys. Tot i així el debat va sortir bastant bé encara que a l'hora que em tocava presentar la meva part em vaig posar molt nerviosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada